Oldalak

2011. április 6., szerda

Khmm....
üdv minden földi halandónak és nem halandónak, ha olyan is van....
Szóval....
úgy döntöttem, h befejezem az írást. Egyszer és mindenkorra.




Csak vicceltem:P
Oldalra tettem ki egy szavazást, ami azt a rövid és találó címet viseli, h "

Olvasod a történetet? (kérlek, szavazzatok - szeretném tudni, hányan olvasnak...) "

A kérésem a következő lenne: szavazzatok! Nektek csak egy klikk, nekem viszont komoly motiváció. Nagyon sokat tud segíteni egy-egy rész megírásában, ha tudom, hogy hányan olvasnak.

Szóval, erre szeretnélek Titeket kérni! Csak egy válaszlehetőség van, ami az "igen", szóval még az sem lehet baj, h nem tudod eldönteni, melyik válaszlehetőséggel élj.

Ami pedig azt illeti, nem fogok megharagudni akkor sem, ha mondjuk 10 az eredmény, és akkor sem, ha 2. Nem fogok kritikák után könyörögni, a komihatárral sem vagyok jó viszonyban, szóval TÉNYLEG SEMMI KÖVETKEZMÉNYE NEM LESZ ANNAK, HA SZAVAZOL, csupán megtudom, hány olvasóm van.


Köszönöm a figyelmet! :)

*meghajol, és elvonul alkotni...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése