Oldalak

2010. október 31., vasárnap

Előzetes- 5. fejezet

Helló mindenki!
Jó napom van, mivel tegnap kiesett az, aki (legszebb öröm a káröröm, de akkor is...), ráadásul a youtube-ra visszakerült Domokos Fanni összes videója (nagy kedvencem, és igazságtalanság, h kiesett!), így hoztam Nektek előzetest. 
Bár, őszintén szólva, én teljes szívemből utálom az előzeteseket, mert tuti, hogy olyan részt adnak az írók, amivel az idegeinket húzzák....
Mindegy, attól még itt van...
A frissről pedig: holnap reggel (ahogy magamat ismerem, az már 7 óra körül is lehet, mivel ilyenkor kidob az ágy, bezzeg iskolaidőben....) hozom, tehát nem kell sokat várni!
Szóval, itt van az a bizonyos előzetes :D
Ui.: Nem megölni virtuálisan!

Vártam és viaskodtam magammal. A nő a Volturi testőrségéből, a vámpír vért akart. Zoé Volturi emberi vért akart inni.

Az újonnan felfedezett énem nem. Zoé Cullen irtózott a gondolatoktól, amik egy ember kioltott életéről szóltak.

A két énem harcolt egymással. Tudtam, mit tennék Volturi katonaként- kirontanék az autóból, és nem törődve semmivel és senkivel, emberek életét venném el.

Viszont a másik oldalon ott volt az új énem, Cullenék tanítványa, aki önuralmat akar szerezni. Aki nem akar embereket ölni, inkább büdös állatokon élne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése