Oldalak

2010. október 25., hétfő

Felelned kell! /novella ismét by Kate/

A suliról novellát kell írnom!XD

"Ülök ebben a három személyes, fehér padban, barátnőimmel körülvéve, és csak nézem tehetetlenül, ahogy kisétálsz a tanár elé.
Mit is várok ettől az embertől? Neki nincs szíve. A tanár, az tanár. Főleg ha fizika szakos.
Egy pillanatra megijedek: mi van ha nem tudsz semmit? De utána nem érdekel, mert látom, ahogy akadozva, de elmondod, amit kér. Majd a tanár, mivel nem tud belekötni abba amit elmondtál, kérdez egy nehezebbet.
Te egy segítség kérő pillantást vetsz rám, és én bármit odaadnék, csak hogy odasétálhassak láthatatlanul, és belesúgjam a füledbe a választ. Sóhajtasz, majd egy pillanat alatt eszedbe jut, és mondod, a tanár megelégedésére, aki egy ötössel küld a helyedre.
Óra után, mikor kisétálunk, viccből megvádolsz azzal, hogy nem írtam házit, nem olvastam el a kötelezőt, de az a vége, hogy mindketten nevetünk. Mit is vársz tőlem? Azt, hogy én nem olvasok kötelezőt? Én mindig elolvasom, és ezt tudod jól.
Megyünk a következő terembe, miközben olyan hülyeségeket kérdezel, mint: Miért mész a füvön? Hogy halad a könyved? Milyen volt a hétvégéd? 
Én meg erre olyan válaszokat adok, amik nem sokkal okosabbak a kérdéseidnél: Mert olyan kedvem van. Nem írtam semmit, de két novelát igen. Egész jó volt.
Amikor elkéred a füzetem, és én előveszem, majd a kezedbe nyomom, véletlenül hozzád érek. Érzem, milyen hideg a kezed, de nem teszem szóvá. Hideg vagy nem hideg. Nem mindegy?!"

2 megjegyzés:

  1. Szia Kate!

    Nagyon tetszenek a novelláid. Remélem, hogy minél hamarabb hozod a következőt.

    Mercédesz

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Azonnal hozom a következőt, ha lesz olyan élményem ami igazán megihlet! Remélem nemsokára.

    VálaszTörlés