Oldalak

2010. október 21., csütörtök

Köszöntés /Dewiroh/

Sziasztok!

Először is köszöntök minden kedves emberkét ezen a blogon, ahol Kate és az én történetem lesz publikálva.

A történetem címe (aminek társszerzője Kate) Villámcsapás, és egy Edward/saját szereplős megoldást választottam. 
Mind a négy könyvet figyelembe vettem írásakor, viszont a történetem első fejezeténél Edward és Bella már nem egy pár. És hogy miről is szól a történet?

Zoé a Volturinál szolgál tíz éve. A fiatal vámpírlány boldogabb nem is lehetne, amikor megkapja első küldetését. Legalábbis ő azt hiszi. Feladatánál mi sem egyszerűbb: egy régóta ellenkező vámpírnál kell elérje, hogy belé szeressen, ezzel csábítva őt a Volturiba.
Amikor Zoé végre megismeri „áldozatát”, rájön, munkája nem is lesz olyan egyszerű, mint azt elsőre hitte.

Remélem, tetszeni fog nektek. Jó olvasást!

Dewiroh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése