Oldalak

2011. február 13., vasárnap

Díj

Köszönöm szépen!
Nos, mivel ez a díj a "legkedvesebb kommentelő" nevet viseli, ezért ezt most azoknak küldöm, akik rendkívül sokat segítettek nekem egy-egy hozzászólásukkal!

Az első személy, akit megemlítenék, az a drága Merci 
         igaz, hogy tőled kaptam a díjat ((L)), de nélküled nincs "legkedvesebb kommentelő" díj! Te voltál az első komolyabb olvasóm, és annyi mindennel tartozom neked, hogy azt sosem tudom törleszteni! Szeretlek, drága, és csak nyugi! :D

Második kommentelőm Musafan
            a te hozzászólásaid is nagyon sokat segítenek, igazából ti ketten vagytok régóta az olvasóim, a ti kommentjeitek igazán hiányoznának :D

Harmadiknak Anitát mondanám
         a te kommentjeid is nagyon sokat érnek nekem, hiszen te nem csak a jó dolgokat mondod el, és számomra fontos, hogy a hibáimra is felhívják a figyelmemet, hisz így azokat tudom, vagy legalábbis próbálom javítani

Negyedik díjazottunk Bianka
           elmondhatatlanul hálás vagyok, hogy írsz nekem, sokat segít a történet folytatásában!

Végül, de nem utolsó sorban küldöm még a díjat Zsófinak
    neked jó olasást kívánok, és köszöntelek a blogon :D A cserében pedig természetesen benne vagyok!


Szóval, így hirtelen titeket szerettelek volna kiemelni. Viszont a díjazottak között még ott vannak a rendszeres olvasóink is, az, hogy ti vagytok, már eleve nagy segítség!
A díjat még egyszer köszönöm Mercinek!

ui.: a díjazottak blogjait most nem linkeltem be, de az olvasnivalók között biztosan megtaláljátok a címeiket, avagy a kommentároknál!
ui2.: friss valószínűleg még ma várható :D

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Valószínűleg nem tudod, de ezt a "díjat" én alkottam. Nagyon jó érzés, hogy pár hónap elteltével is még mindig járja a körútját.
    pusz
    Anita

    Mikor lesz friss a töriből?

    VálaszTörlés