Oldalak

2011. március 29., kedd

Novella 1.16

Khm...enyhe fenyegetés, lelki terror és ráhatás után végre megjöttem...bocsi mindenkitől, h csak most.. Jó olvasást!

 
Másnap kilenckor keltem. Furcsállottam, mivel korán kelő típus vagyok, viszont az oka az lehet, hogy későn feküdtem le – Rachel sokáig sírt, és én dajkáltam, mivel Sam már elaludt, apa pedig dolgozni ment ma már korán, így ő is lefeküdt aludni.
Imádtam Rachelt. Nagyon aranyos kisbaba volt, azzal a tipikus illattal.
A kórházban csendes volt, az éjszakákat majdnem végigaludta, leszámítva az etetési időszakokat.

Kimásztam az ágyból, kiválasztottam egy egyszerű pólót és rövidnadrágot, majd kinyitottam az ablakot. Nyár lévén nagyon meleg volt, a szobám olyan volt, mintha egy szaunába lépett volna az ember.
Benéztem Rachelhöz, és elmosolyodva néztem pár másodpercig, ahogy Sam a karjaiban ringatta.
Következő állomásom a fürdő volt. Langyos vizet engedtem a kádba, majd beleöntöttem a kedvenc illatú habfürdőmből egy keveset.
Míg a víz folyt a kádba, elintéztem a fogmosást, majd kifésültem a hajamat, és a fejem tetejére gumiztam.
Életem egyik legjobb döntése volt, amikor bementem abba a fodrászszalonba. Imádtam a hajam színét, és a hosszúsága is tetszett, bár, így nyáron nem volt a legkellemesebb.
Beléptem a kádba, és elnyúltam benne. Szemeimet lehunyva pihentem, és közben végiggondoltam, mi mindent kellene ma elintéznem.
Van egy befejezetlen esszém történelemből, irodalomból pedig felelünk, így azt is kéne tanulni. 
Nem akartam holnapra hagyni, mivel anyával megyünk nagyiékhoz, így nem lesz időm rá – maximum az út során, ami úgysem válna be.

Jó fél óra múlva, mikor már teljesen kihűlt az amúgy sem forró fürdővizem, kikászálódtam a kádból, majd a szobámba siettem. Megtörölköztem, és felvettem az előre kiválasztott ruhát, alá pedig bikinit. A törülközőt kiterítettem a szárítóra, és nagyot sóhajtva felkaptam a tanulnivalómat, majd megcéloztam a kertet.
Az ajtón kilépve megcsapott a meleg, így rövid hezitálás után ledobtam a felsőmet, és egy rövidnaciban és bikini felsőben leheveredtem a fűbe.
Az irodalommal kezdtem, és rémülten lapozgattam a könyvet. Tíz- tizenkét oldalt kellett megtanulni, ami mindig megrémiszt egy kicsit.

A tanulással három óra körül végeztem – azt azért hozzáfűzném, hogy közben ebédeltünk, valamint Rach-csel is játszottam egy kicsit.
Három órakor megjött apa, és nem mást hozott, mint Holly-t. Szememet forgattam Sam húga láttán. Nem értettem, mért nem tud megmaradni egy helyen két hétnél tovább. Apa felkapta Holly táskáját, és a házba ment, Holly pedig felém vette az irányt. Nagyot sóhajtva csuktam be a történelemkönyvemet – ebből már nem lesz tanulás.
Holly elém ért, és csípőre tett kézzel megállt a fejem felett.
-          Te még nem készülődsz? – kérdezte számon kérően.
-          Még csak három óra!
-          Hétre jön, úgyhogy irány a fürdő! Zuhanyozz le, és mosd meg a hajadat!
-          Holly, még van négy órám!
-          Ami úgy el fog repülni, hogy észre sem veszed!
Kelletlenül feltápászkodtam a földről, és teljesítettem parancsait. A hajamat csak áttöröltem egy törülközővel, majd kifésültem. Fogat mostam, és Holly szobájába mentem.
A szekrényében turkált, és legrosszabb rémálmaim váltak valóra, mikor egy magassarkú cipővel a kezében fordult meg. A hajamat látva szemei kikerekedtek, és majdnem elhajította a cipőt. Sóhajtva megrázta a fejét, majd az ágya felé mutatott. Kész kis szett volt oda kikészítve, viszont az ismerős ruhadarabok a fehérneműim voltak csak. Már meg sem lepődtem azon, hogy Holly a fiókomban turkált…
Felvettem a ruhát, és a tükör elé állva megállapítottam, hogy Holly tud valamit. Egy fekete, nyakba akasztós felső volt rajtam, valamint lila szoknya.
A fürdőbe mentünk, ahol megcsinálta a hajamat – megszárította, kivasalta és hátul összetűzte egy csattal –, és kisminkelt. Természetes színeket használt, de jó sokáig festett…
Mosolyogva fordított a tükör felé, én pedig rácsodálkoztam a lányra, aki visszanézett rám. Holly valóban tud valamit…
folyt. köv.

Sarah ruhája a kertben: 
A randin:

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon szupi lett!!
    Hat igen, ha tanulni kell, akkor tanulni kell, bar nem tudom hogy mennyit fogott fel abbol, amit allitolag tanult.
    Holly valoban tud valamit a divattal kapcsolatban, es szerintem is jo dontes volt amikor Sarah elment a fodraszatba. Ugy tunik mar kezd egy kicsit olyan rosszkislany lenni :)
    Kivancsi vagyok mi lesz, varom a kovit!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon várom már a randit! :) Tetszik Holly viselkedése, Alice-ére emlékeztet a Twilight-ból. Minden filmbe vagy történetben kell egy hiperaktív szereplő. :)
    Siess a következővel!
    Puszi, Kata

    VálaszTörlés