Oldalak

2011. március 31., csütörtök

Rossz hír :(

Hát....nem is tudom, hogyan kezdjek bele....
Szóval, az a helyzet, hogy most hivatalosan is kijelentem, hogy egy ideig szüneteltetem a Villámcsapás 2-t. 
Egyszerűen most nem tudom beleélni magamat a Stephenie által alkotott világba. Őszintén sajnálom, hogy eddig húztam-halasztottam, de reméltem, hogy ez csak egy nagyon rövidke időszak.
De sajnos nem az.
Szóval, nem folytatom egy darabig azt a történetet. Lehet, hogy egyszer újra belekezdek, lehet, hogy nem. Nem tudok mit mondani. Tényleg nagyon-nagyon sajnálom!

A blog azonban nem zár be! A novellát - melynek már címe is van! -  továbbra is írom, és persze Kate-ék is itt vannak. 
Szóval, nem tűnök el! 
Szeretlek Titeket:
Dewiroh

2 megjegyzés:

  1. Pedig annyira jo volt!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:(
    Ez nagyon szomoru!!!!
    Na nem baj, orulok hogy majd nem kell nelkulozzelek Teged, a novellat - melynek nem tudom melyik a cime, de remelem majd megtudom -, tovabbra olvasni fogom, es persze komikat is fogsz tolem kapni.
    Most pedig konnyekkel bucsuzom az egyik legjobb tortenettol, a Villamcsapas-tol. Eg veled, kedvenc tortenetem!

    VálaszTörlés