Oldalak

2010. november 18., csütörtök

Filozofáljunk! /novella by Kate/

Sziasztok! Most, hogy Dewiroh levette úgy fél órára a vállamról a terheket, tudok írni... ;)Ezer köszy neki!
Szóval akadt egy kis időm az élet nagy dolgairól elmélkedni.... Íme a filozófia Kate módra!


Anyukám azt mondta, ő fél a haláltól. Én nem. Mi is a halál? Egy állapot, ami egyszer - ki tudja mikor - eljön - lehet, hogy 20 év múlva, lehet hogy 5 éven belül, de az is elképzelhető, hogy holnap, miközben épp veled beszélgetek. 
Ki tudja?
Én nem félek a haláltól.
Ha meghalok, rengetek embernek fogok hiányozni. Ez az egyetlen rossz dolog benne. Meg persze, akkor itt kell Téged is hagyjalak.
Mi van a halál után? Ki tudná megmondani?
Lehet, hogy létezik a Mennyország. Akkor kik kerülnek oda? Azok az emberek, akik a Biblia szerint éltek? Akkor eléggé ritkás ez a hely. Semmi ismerős. Akarok akkor én ide kerülni?
Az is lehet, hogy Isten mindenkinek megbocsát, és a Mennyben nagyon nagy tumultus van, tele mindenféle drogos gyilkossal.
És az is lehet, hogy az indiaiaknak van igaza, és lélek vándorlás van. Szóval ha meghalok, akkor a lelkem átköltözik egy másik élőlény testébe. És akkor lehet, hogy a következő életemben egy éhező afrikai kisgyerek leszek. Vagy egy amerikai multi-milliárdos gyermeke. Esetleg egy hatalmas szirti sas, éles csőrrel és messzelátó szemekkel, veszedelmes karmokkal, szárnyalok a hegyek között. De akár fa, fű, virág; gyerek vagy állat leszek; Téged megtalállak
És mi van, ha nincs SEMMI a halál után? Csak az ember elalszik, és többet nem ébred fel, soha többé nem hallatja senki testében, vagy az égben hangját, és soha többé nem lesz szerelmes. Micsoda veszteség!
Amy szerint a szerelem csak fájdalom.
De akármi is lesz, én szembe nézek vele, akár már holnap, ha a Sors is úgy akarja.
Az is lehet, hogy ha meghalok, Dewiroh megmutatja neked ezt az oldalt, és te olvasni fogod a soraimat, mikor én már a föld alatt leszek... Ha ez bekövetkezne, üzenem: szeretlek!!!!

Ezer köszönet Alettának, aki éppen helyettem, Dewirohval egyetemben a kémia feladataimat oldják! Köszy :)
Bia, te meg szokj le erről a nézésedről!!!

2 megjegyzés:

  1. Oké, amíg Mercédesz ide nem ér, írok neked egy komit :D
    Szép lett, jó lett, és ezt már mind elmondtam msn-en, szóval most nem fogom még egyszer elmondani, amit akkor, mert fájnak az ujjaim :D
    Ja, és nem írtad bele a patkányt!!!!
    De élveztem olvasni :D
    Pussz
    Ui.: Igazán megtanulhatnád, hogy kell kiejteni azt, h. "Dewiroh" :D
    Ui2.: Jajj, még mindig nem olvastam ki a negyediket...mi lesz most veled O.o
    :P
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jelentem, megérkeztem!! :D Na szóval nagyon örülök, hogy vissza tértél. :D Már hiányoztak a novelláid. Mint mindig most is bele tudtam élni magam a töribe. Nagyon tetszett. Lehet, hogy hülyén hangzik, de már én is elég sokszor elgondolkoztam a halálon... Láttam oldalt kiírva, hogy lesz egy törid, a Holdfény. Mikor rakod fel az 1. fejit?? Már arra is kíváncsi vagyok. Hozzál minél hamarabb novellát. :D

    Mercédesz

    VálaszTörlés