Oldalak

2010. november 10., szerda

Villámcsapás- 7. fejezet

Sziasztok!
Bizony, én vagyok, még élek, és fejezetet is hoztam:D
Az az igazság, hogy a múzsámat elhagytam valahol Pécs és Budapest között, de remélhetőleg hamarosan visszatér hozzám, és újabb ötleteket, ihletet is hoz magával....
Ha jól haladok az új feji megírásával (este támadt egy ötletem...), lehet, hogy kaptok egy kis ajándékot szombaton, ugyanis névnapom lesz....igen, innen kikövetkeztethető, hogy az eredeti nevem Szilvia....
Na, nem húzom tovább az idegeket, jó olvasást a fejihez!
Ui.: Még mindig szívesen fogadom a komikat! Komolyan rengeteg segítséget adnak, szóval légyszi, ha elolvassátok, pár szót firkantsatok! Névtelenül is lehet, tehát ez nem akadály!
Ui2.: Nem megölni ám! :D

**7. FEJEZET**
A fejezetet Mercédesznek ajánlom, aki tudtán kívül, de nagyon sokat segített nekem egy megjegyzésével. És természetesen hatalmas köszönet illeti barátnőmet, Kate-t, aki mindig elérhető msn-en, és egyfajta múzsám.

Megint vadásztam, ezúttal Emmett társaságában. Már a könyökömön jött ki, hogy minden másnap elküldtek enni.

A mai nap kivétel volt, mivel délután teszteljük le az önuralmamat, így el kellett jönnöm Emmettel. Vagyis neki velem.

Egyre jobban utáltam ezeket a vadászós napokat, mivel már igazán elegem lett az állatvérből, ráadásul az egyik Cullen állandóan rajtam lógott ilyenkor.

Ilyenkor Emmett egy fokkal jobb volt a többi családtagjánál. Ő hagyta, had járjam a saját utamat, csak távolról figyelt, már ha egyáltalán figyelt.

Undorodva kaptam el egy vadmacskát, majd a nyakára tapadtam. A vére finomabb volt, mint egy büdös növényevőé, de meg sem közelítette az emberek össze nem téveszthető zamatosságát.

Fél óra alatt végeztem még egy szarvassal, de tudtam, képtelen lennék akár egy cseppel több szarvasvért fogyasztani, így hát Emmett felé fordultam, aki nagyban gondolkodott valamiről.

Épp közelebb akartam hozzá lépni, amikor meghallottam a sikítást.

Emmett is felkapta a fejét a hirtelen hangra, majd egyszerre indultunk a bajban lévő nő felé.


A nő rémült volt, amin nem is csodálkoztam, mivel körülötte három vámpír állt, mind férfi. A szemük vérvörös volt, és éhesen méregették.

Az egyik vámpír, amelyiknek a haja vörös volt, közelebb lépett a nőhöz, mire az sikoltott.
Emmett hirtelen indult el, rávetve magát egyszerre két férfira, én pedig a harmadik, fekete hajú felé indultam.

Ellenfelem felém fordult, és gúnyosan elvigyorodott, vörös szemeiben örömöt láttam, amit az elkövetkező harc váltott ki.

Megtehettem volna, hogy felgyújtom, de nem akartam leleplezni képességemet egyik Cullen előtt sem, bármennyire szimpatikusnak is találtam Emmettet, így hát villámgyorsan a férfi háta mögé futottam, és rávetettem magam.

A kezeim a nyaka köré fonódtak, amikor a hajamnál fogva maga elé vágott, majd megpróbálta letépni a kezeimet, de én egy ügyes mozdulattal magam mellé taszítottam.

Felkeltem, és ő sem habozott, egyből felém indult.

A távolban megzörrent egy levél, és én nagyszerűen ki tudtam használni figyelmetlenségét.

Egy gyors mozdulattal elválasztottam fejét a teste többi részéről, majd a végtagjait is letéptem.

Egy elintézve, maradt kettő.

Emmett felé vettem az irányt, aki az erősebb vámpírokat fogta ki, és éppen le akartam tépni az ellenségünk fejét, amikor hirtelen megfordult, és eltaszított magától. Emmett eközben végzett egyik ellenfelével, és a megmaradt vámpír felé fordult.

Megpróbáltam letépni a kezét, amikor elhajított.


Mivel vámpír voltam, egy kis esés nekem meg sem ártott, az egyedüli baj az volt, hogy a nő mögöttem volt, így egyenesen neki ütköztem, majd hallottam, ahogy a feje nagyot koppan a fán, ami mögöttünk volt.

Abban a pillanatban megéreztem édes vérét. Mélyen magamba szívtam a mennyei illatot, és testemet egyből éhség lepte el, annak ellenére, hogy alig egy órája vadásztunk Emmettel.

Mivel a nő közém és a fa közé szorult, amikor elléptem, hogy felé fordulhassak, egyből összecsuklott a teste és a földre hanyatlott.

Közelebb léptem hozzá, majd mellé guggoltam, és csukott szemmel szívtam be az édes illatot. Egyszerűen fenséges volt, és rendkívül újszerű, hiszen még sosem éreztem ilyet.

Hívogatott és csábított, én pedig kinyitottam a szemeimet, hogy meggyőződhessek arról, hogy ez a valóság, nem pedig a képzeletem szüleménye. Túl finom, túl édes volt az illat, a nő vére ahhoz, hogy valódi, igaz legyen. Képtelen voltam elhinni létezését, amíg nem láttam saját szemeimmel.

De ott volt, kétségtelenül igazi. Az arca oldalán lassan folyt a vörös vér, ami azt a leírhatatlan illatot árasztotta, ami minden egyéb illatnál jobban felébresztette bennem a vámpírt.

Közelebb hajoltam fejéhez, hogy még jobban érezhessem, majd kábultan belemártottam egy ujjamat a ragacsos lébe, amit orromhoz emelve szívtam be.

Felülmúlhatatlan, elképzelhetetlen, mennyei. Lassan lenyaltam a kezemen lévő vért, és akkor rájöttem, hogy ez tényleg igaz. Képtelenség, hogy ezt az ízt képzeljem. Lehetetlen volt, hogy a képzeletem játszadozzon velem, mert ez annyira finom volt, hogy csak igazi lehetett.

Amikor a kezemen már nem maradt egy csepp sem az édes nedűből, megfogtam a nőt, és épp beleharapni készültem a nyakába, amikor egy súlyos kéz elrántott az étkemtől.

Az agyamat elöntötte a vörös köd, és dühösen fordultam meg, hogy megnézzem, ki merészelt megfosztani a lakomámtól.

Edward gondterhelt arany szemével találtam magam szemben, ő maga pedig aggódva figyelt, és erősen szorított.
Szabadulni próbáltam, hogy végre elérhessem a nőt, akinek olyan édes volt a vére. Erőszakos és éhes voltam, és kész voltam minden utamban állót megölni, amikor Edward olyat tett, amire nem számítottam, főleg tőle nem.

Magához ölelt.

Szorosan tartott, de nem úgy mint az előbb, és halkan suttogott a fülembe megnyugtató szavakat. Mikor látta, hogy hatásos, amit csinál, halkan dúdolni kezdett, én pedig lassan ellazultam.

Tudtam, hogy ez nem Jasper műve. Ezt Edward csinálta, holott nem is ő képes befolyásolni mások érzelmeit.

Lassan hátrálni kezdett, közben engem egy pillanatra sem engedett el, és minél távolabb vitt a nőtől.

Ettől egy pillanatra eszembe jutott az éhségem, de Edward ilyen mértékű közelsége valahogy lecsökkentette azt.


Furcsa volt. Határozottan szokatlan. Szokatlan, de nem kellemetlen. Sőt. Úgy éreztem, ha most megkérdezné, miért is vagyok itt, én szépen eldalolnék neki mindent önként, csak hogy ne engedjen el.

Edward vagy nem figyelt fel gondolataimra, vagy nem érdekelte, mindenesetre továbbra is szorosan magához szorított.
Emmett a széttépett vámpír-részeket dobálta egy kupacba, majd tüzet gyújtott.

Edward továbbra is ölelt.


Így találtak ránk a farkasok.
 A vörös farkas- akivel már volt „szerencsém” találkozni- lépett ki először a fák közül, mögötte még öt falkatársa.

Ahogy meglátta az ájult nőt, a fák közé rohant, és fél másodperc múlva egy zaklatott férfi szaladt a harc egyetlen sebesültjéhez.

-          A lány, Samantha Jonathan, az alfa bevésődése- súgta fülembe Edward.

Jonathan zaklatottan a nő mellé térdelt, és gyengéden rázogatta, szólongatta.
Hiába, ugyanis Samantha nem tért magához.

Emmett odalépett hozzá, és megérintette a vállát.
           
-          Ha megengeded, hogy Carlisle megvizsgálja, gyorsabban tudnánk segíteni rajta!

-          Miért bíznék meg benned, vámpír?

-          Mert lehet, hogy nem éli túl az utat, míg kórházba viszed. Carlisle viszont itthon van, és a ház maximum öt percnyire van innen!

-          Ha meghal, azt megkeserülitek, vérszívók!

Emmett gyorsan felkapta az ájult nőt, és elindult vele a ház felé, nyomában a farkasokkal.
Edward engem az erdő sűrűje felé vezetett, és én tudtam, hogy megint vadásznom kell.

Most az egyszer nem bántam.

***

Jó egy óra múlva értünk haza Edwarddal a vadászatról.

Ugyan állatvért ittam, a szememben mégis felfedezhető volt némi vörösség, hiszen megkóstoltam Samantha vérét.

Az ajtón belépve a farkasszag felerősödött, és a nappali felől feszültség érződött, egyértelmű volt hát, hogy hol tartózkodnak a ház lakói.
A farkasok a lehető legtávolabb ültek Cullenéktől, az ablak mellett álltak.
Mérgesen néztek a szemembe, majd „én megmondtam” pillantást vetettek Esme felé.

Amikor a nappaliba léptem, Carlisle lesütötte a szemét, és felállt.

A gyanúm, miszerint baj van, akkor igazolódott be, amikor megszólalt.

-           Zoé, sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de azt hiszem, mindannyiunk számára az lenne a legjobb, ha visszamennél Volterrába!

4 megjegyzés:

  1. Szia Dewiroh!

    Először is: KÖSZÖNÖM!!!! Annyira imádlak!!!! Komolyan el sem tudom mondani, hogy ez nekem mennyit jelent. :D Nagyon örültem neki. Tényleg. Másodszor: Én csak most jöttem rá, hogy Te minden komimra válaszoltál. És ne haragudj, hogy nem vettem észre. De megmondom őszintén, hogy más nem szokott a komijaimra válaszolni és ezért eszembe sem jutott, hogy Te esetleg vissza írtál. De olyan szépeket írtál nekem. Ezek a szavak annyira jól estek, mert mostanában elég sok problémám van. :S És tényleg nagyon jól esett. És amikor megláttam, hogy nekem ajánlod ezt a fejit azt hittem elsírom magam. (uhh, ez most elég nyálasan hangzott. :D ) De annyira boldog lettem, hogy el sem tudom mondani, hogy ez nekem mennyit jelent. Na most már lassan befejezem az áradozást, mert már biztos eleged van belőle. :D Amúgy a fejezet megint csak nagyon jó lett. Mint mindig. De hol van Kate?? Már hiányoznak a novellái. :) A fejezet vége fele kezdtem megijedni amikor Edward elkezdte ölelgetni Zoét. De megnyugodtam amikor Carlisle azt mondta, hogy jó lenne ha vissza menne Volterrába. Mondjuk nagyon kíváncsi lennék, Aro fejére amikor Zoé bejelenti, hogy nem sikerült a küldetés és, hogy találjon ki valamit.
    Remélem Kate minél hamarabb előkerül. :D

    Mercédesz

    VálaszTörlés
  2. Szia Mercédesz!
    Hát, én úgy hiszem, mivel Te is megtisztelsz azzal, hogy írsz komit, ezért az a minimum, hogy visszaírok. Sajnos nincs valami sok olvasója a blognak, ezért különösen fontos nekem (és szerintem Kate-nek is), hogy Te mindig írsz! Erőt és ihletet adsz a folytatáshoz!
    Úgy vettem észre, nem kedveled nagyon Zoé-t. Ezen majd változtatunk, tekintve, hogy a végén úgy is össze fognak jönni (amely fejezetet szépen át fogok passzolni Kate-nek, mert én képtelen vagyok romantikus részeket írni :S...), és azt hiszem, ezzel nem árultam el sok mindent, mivel ez egy Ed/ssz.-s történet...
    Igazából a történet a 9. fejitől kezd igazán érdekessé válni, és ugye elvileg 15 fejiből fog állni (+/- pár fejezet lehetséges), tehát már igencsak haladunk a vége felé...
    Tervezek második részt, aminek szintén kész van már a fejivázlata (hittan órai munka...), de erről majd akkor...
    Ami Kate-t illeti, jól van, ép és egészséges, csak lefoglalják a Kömal feladatok.....de remélhetőleg hamarosan visszatér, és újabb novellát hoz, ha kap valami ihletet.
    Én mindenesetre nap mint nap nyúzom, hogy "Kaaate, nekünk ám van egy blogunk, és várunk vissza!". Szóval egyszer csak jön.
    És tényleg köszönöm Neked, hogy írsz, mert hihetetlenül jól esik, hogy van, akit érdekel.
    Na, befejeztem, várom továbbra is a komijaidat:D
    Szeretlek(ünk)!
    Dewiroh

    VálaszTörlés
  3. Szia Dewiroh!

    Nagyon igazad van. Tudod, eddig én midig abba voltam, hogy Edward és Bella, és akkor az szent és sérthetetlen. De ebből a szögből amit Te mondtál, hogy Edward/ssz. Hát igen. Ez így már teljesen más. És nem is olyan nehéz elképzelni őket együtt. És igen nem nagyon szeretem Zoét. Nekem az elején olyan ellenséges volt. Meg még most valamennyire. De sokat változott a véleményem azért mert már kb. tudom, hogy mi lesz a vége. Nem szeretném, hogy olyan hamar legyen vége, mert szeretem ezt a történetet. És már kíváncsi vagyok nagyon, hogy még miket fogsz kitalálni.
    Én is szeretlek Titeket!!!!
    Mercédesz

    VálaszTörlés
  4. Helló ismét, Mercédesz :D
    Bevallom, twilight-imádatom elején én is az a fajta voltam, aki elvből utálja az Ed/ssz.-s történeteket, és kizárólag Ed/Bellát olvastam.
    Az egyetlen baj csak az, hogy én nem szeretem Bellát, és hiába állítják be másnak egy adott történetben, valljuk be, Bella az akkor is Bella marad.
    Egy olyan hősnőt akartam kreálni, aki valamilyen szinten elfogadja, hogy az, aki. Zoét én úgy képzelem el, mint egy önbizalommal teli, mégis kedves, szeretnivaló személyiség. Nem harcol a történet elején az ellen, hogy embereket öljön, mert elfogadta, hogy vámpír lett, és szerintem bizonyos szinten igaza van. Hiszen mi, emberek is levadásszuk a különböző élőlényeket, akiknek azért vannak érzéseik. Ők mért ne tehetnék ezt? Azért, mert egyszer ők is emberek voltak? És? Mi is majdnem az állatok szintjéről kezdtük, most mégis bűntudat nélkül pusztítjuk őket.
    Tudom, hogy ez nem mindenkinek szimpatikus, de én így gondolkodom, szerintem ez az igazság.
    Persze Zoé a legvégén vega lesz, de nem árulok el azzal túl sokat, hogy nem fogja lenézni az emberevő fajtársait.
    Abban pedig ne legyél annyira biztos, hogy pár fejezet múlva már minden Happy lesz a végéig, mert ez nincs teljesen így....
    Persze úgyis Happy end lesz, mert nem szeretem az olyan történeteket, aminek nem boldog a vége, és elvből nem írok olyat.
    Na, befejezem az észosztást, inkább írok még egy fejit :D
    Pápá
    D.

    VálaszTörlés